5 بازی اول ماینس با پیروزی !!!

5 بازی اول ماینس با پیروزی !!!




 

 


5 بازی اول ماینس با پیروزی !!!


تاریخ : چهارشنبه ،
31 شهریور 1389

بايرن مونيخ سرانجام طلسم گل‌نزدنش را شکست و پيروزي بسيار ديرهنگامي در خانه هوفنهايم به دست آورد.


قهرمان فصل پیش در سه دیدار متوالی بوندس‌لیگا گلی نزده بود، اما در عرض یک ربع دو گل زد تا باخت یک بر صفر را به پیروزی دو بر یک تبدیل کند.

37 ثانیه از بازی گذشته بود که سباستین رودی توپ را از دیه‌گو کنتنتو دزدید و آن را برای وداد ایبیسویچ فرستاد تا او با ضربه‌ای راحت دروازه بایرن را باز کند.

بایرن در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند. مولر ضربه برگشتی فرانک ریبری را گرفت و آن را با قدرت تمام‌کنندگی بالایش وارد دروازه حریف کرد.

بایرن به حملاتش ادامه داد و دانیل فان‌بویتن در وقت‌های تلف‌شده پاداش این حملات را داد و با ضربه سر گل زد تا بایرن به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

البته این برد طعم تلخی هم برای بایرن داشت، چرا که فرانک ریبری در یک صحنه هنگامی که می خواست به توپ ضربه بزند دچار آسیب از ناحیه مچ پا شد و جایش را به حمیت آلتینتوپ داد.

بایرن با این برد به رتبه هفتم جدول رسید. آنها از پنج دیدار هشت امتیاز کسب کرده‌اند. هوفنهایم هم در پله دوم ماند، هرچند که فاصله‌اش با ماینس صدرنشین به پنج امتیاز افزایش یافت.
در دیگر بازی دیشب ، ماینس موفق شد با پیروزی دو بر صفر مقابل کلن، صدرنشینی خود در بوندس‌لیگا را ادامه دهد و اختلاف خود با هوفنهایم، تیم دوم جدول را به پنج امتیاز برساند.

برای ماینس لوییس هولتبی 20 ساله در دقایق 72 و 90 گل‌زنی کرد.

در دیگر دیدار نیز هانوفر توانست با نتیجه چهار بر یک وردربرمن را شکست دهد.

ابتدا کلمنس فریتس در دقیقه 11 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اما تورستن فرینگس در دقیقه 36 برای برمن از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. دیدیه کونان یا در دقیقه 53 گل دوم هانوفر را زد و کریستین شولتز در دقیقه 76 و محمد عبدالله در دقیقه 90 دو گل دیگر برای هانوفر به ثمر رساندند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل